Apartamenty Ustka
Rezerwacja z wpłatą zadatku
Wstępnej rezerwacji dowolnego z naszych apartamentów nad morzem w Ustce dokonuje się drogą mailową lub telefonicznie.
Po dokonaniu wstępnej rezerwacji, rezerwujący otrzyma e-mailem lub telefonicznie potwierdzenie wraz z określeniem warunków wynajmu:
- określenie, który apartament jest wynajmowany
- strona internetowa, na której znajduje się dokładny opis wyposażenia apartamentu, warunków wynajmu oraz wiele zdjęć
- cena/dobę
- pozostałe koszty
- łączny koszt pobytu
- wysokość wymaganego zadatku i nr konta w celu dokonania jego wpłaty.
W tym momencie następuje wstępna rezerwacja apartamentu.
Zadatek powinien zostać wpłacony w ciągu 3 dni od momentu dokonania wstępnej rezerwacji. Brak potwierdzenia dokonania wpłaty zadatku (wpływu pieniędzy na nasze konto) w ciągu 5 dni spowoduje anulowanie rezerwacji.
W tym samym czasie może biegnąć równolegle kilka procesów wstępnej rezerwacji dotyczących tego samego terminu i apartamentu. Rezerwacja zostanie dokonana na rzecz klienta, którego wpłata wpłynie jako pierwsza na nasze konto. O fakcie wpływu zadatku klient, którego rezerwacja doszła do skutku zostanie poinformowany e-mailem. Otrzyma również bankowe potwierdzenie wpływu zadatku, które stanowi jednocześnie potwierdzenie rezerwacji. Pozostałe wpłaty zostaną zaliczone na poczet rezerwacji innego uzgodnionego apartamentu, rezerwacji w innym uzgodnionym terminie bądź zwócone na konto wpłacającego najpóźniej w następnym dniu roboczym.
Po dokonaniu wpłaty zadatku i dokonaniu rezerwacji jego zwrot nie przysługuje.
Istnieje natomiast możliwość zmiany terminu (w miarę możliwości - wolnych terminów) lub przeniesienia rezerwacji na innego klienta.
Rezerwacja bez zadatku
W wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość rezerwacji bez wpłaty zadatku. Głównie wówczas, gdy do dnia przyjazdu pozostało mniej niż 7 dni.
Przyjazd
Będziemy na Państwa oczekiwali w apartamencie w uzgodnionym telefonicznie czasie, objaśnimy funkcjonowanie całego wyposażenia. Następnie pobierzemy od Państwa pozostałą część (lub całość) ceny za cały okres pobytu (w gotówce) i dopiero wówczas przekażemy klucze.
Doba noclegowa
Doba zaczyna się standardowo o godzinie 17.00 a kończy o godzinie 11.00. Po uzgodnieniu z nami istnieje możliwość wcześniejszego przyjazdu bądź późniejszego wyjazdu (jeśli apartament nie jest w tych dniach wynajęty).
Przedłużenie pobytu o więcej niż 4 godziny może pociągnąć za sobą konieczność opłaty w wysokości połowy ceny jednej doby.
W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę, bardzo prosimy o powiadomienie nas telefonicznie odpowiednio (co najmniej godzinę) wcześniej.
Cena i zakres świadczeń
Cena usługi obejmuje świadczenia w zakresie opisanym na stronie domowej apartamentów STUDIO: Ustka apartamenty .
Liczba osób/dzieci
Liczba osób zamieszkujących apartament jest ograniczona do podanej na stronie internetowej tego apartamentu. Dzieci w wieku powyżej dwóch lat są wliczane do liczby osób zamieszkujących wynajmowany apartament. Dodatkowe osoby (również dzieci) wymagają wcześniejszego uzgodnienia i dodatkowej opłaty.
Sprawy porządkowe
Prosimy naszych Gości o utrzymywanie apartamentu w porządku.
Prosimy też o natychmiastowe poinformowanie nas o ewentualnych uszkodzeniach i brakach, które stwierdzą Państwo po przyjeździe.
Przed wyjazdem prosimy o wyniesienie śmieci
W przypadku jakichkolwiek trudności, ewentualnych szkód lub awarii prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie telefonicznie - wszelkie problemy zostaną przez nas rozwiązane w ciągu 24 godzin.
Dokonanie rezerwacji i wpłata zadatku oznacza przyjęcie przez Państwa niniejszych zasad.
Apartamenty Ustka
Mili Goście,
serdecznie witam w naszych STUDIO Apartamentach w Ustce.
Jestem pewna, że spędzą Państwo u nas piękny urlop.
Aby również goście przyjeżdżający po Was miło wspominali pobyt w tym apartamencie nad morzem, będę Państwu wdzięczna za przestrzeganie kilku zasad:
- Aktualna oferta Apartamentów STUDIO w Ustce znajduje się wyłącznie na stronie internetowej www.apartamentnadmorzem.pl. Wszelkie uwagi dotyczące wyglądu i wyposażenia wynajmowanych przez nas mieszkań mogą odnosić się tylko do tej oferty.
- W naszych apartamentach nie akceptujemy zwierząt.
- Proszę o zrezygnowanie z palenia papierosów w apartamencie (poza balkonem). Następni Goście mogą być niepalący.
- Stanowczo proszę o nie przyrządzanie „intensywnie pachnących” posiłków (np. smażenie ryb lub naleśników). Własne zapachy łatwo się znosi. Pozostałe po poprzednich gościach – trudniej.
- Proszę o zamykanie połaciowych okien dachowych przed opuszczeniem mieszkania (normalne okna można zostawiać w stanie uchylonym górą). Pogoda nad morzem zmienia się bardzo szybko, a niespodziewany deszcz może zniszczyć ściany i podłogi.
- Proszę o zwrócenie uwagi na powierzchnie lakierowane mebli. Nie należy ich czyścić środkami zawierającymi alkohol ( np. płyn do szyb).
- Zapewniamy pościel (białą i pachnącą świeżością). Nie zapewniamy jednak ręczników – prosimy o zabranie ich ze sobą
- W każdym z mieszkań znajduje się szafka (komoda) z moimi rzeczami przygotowanymi dla przyszłych gości. Proszę o nie korzystanie z pościeli ani obrusów, które się tam znajdują. Ich nieuzgodnione ze mną użycie spowoduje dodatkowe koszty w wys. 50zł.
- W Apartamencie „Przystań” znajdują się strome schody. Konstrukcja ich poręczy odbiega od przepisów stwarzając potencjalne zagrożenie, szczególnie dla małych dzieci. Wynajmując ten apartament akceptują Państwo ten stan i zrzekają się roszczeń z tytułu ewentualnych wypadków.
- Liczba osób, zamieszkujących w apartamencie, jest ograniczona do uzgodnionej w trakcie rezerwacji. Pobyt dodatkowej osoby musi być z nami uzgodniony - w przypadku akceptacji pobytu dodatkowej osoby może być wymagana dodatkowa opłata.
- Z reguły nie pobieram kaucji. Jednak w niektórych przypadkach zastrzegam sobie prawo wymagania wpłaty kaucji w wysokości ceny jednej do dwóch dób.
- W przypadku powstania zniszczeń lub uszkodzeń, nasi Goście są zobowiązani nas o tym poinformować i wyrównać szkody.
- W przypadku przekroczenia ilości zamieszkujących osób, stwierdzenia dewastacji lub rażącego naruszania porządku domowego, mamy prawo i obowiązek interweniować, aż do natychmiastowego zerwania umowy włącznie oraz domagania się odszkodowania.
- Otrzymują Państwo komplet kluczy do budynku, mieszkania oraz śmietnika, a w Apartamencie Pod Sosnami również pilot do bramy wjazdowej i do bramy garażowej. Prosimy o ich zabezpieczenie i nieudostępnianie osobom trzecim. W wypadku ich zgubienia obciążymy Państwa kosztami wymiany wkładki zamków, dorobienia kluczy oraz zakupu pilota.
- Proszę o wyniesienie śmieci przed opuszczeniem apartamentu. Śmietnik znajduje się na posesji. Klucze do niego otrzymali Państwo w komplecie kluczy, wraz z kluczami do budynku i mieszkania.
- Śmieci podlegają segregacji na cztery frakcje:
- Tworzywa sztuczne i metale
- Szkło
- Papier
- Śmieci mieszane
- Pracujemy w godzinach od 08.00 do 21.00.
- Zakwaterowanie jest możliwe w godzinach 17.00-21.00.
- Zakwaterowanie po godzinie 21.00 prosimy uzgadniać telefonicznie.
- Za przyjazd poza godzinami zakwaterowania pobierane są opłaty dodatkowe:
- 21.00 - 23.00 - 30zł
- 23.00 - 01.00 - 50zł
- Opuszczenie apartamentu przez naszych gości powinno nastąpić w ostatnim dniu pobytu w godzinach 08.00-11.00 rano. Za opuszczenie apartamentu uważa się przekazanie nam kluczy. Za każdą rozpoczętą godzinę pobytu po godzinie 11.00 w dniu zakończenia wynajmu bez uzgodnienia z nami Gość może zostać obciążony opłatą w wysokości 100PLN.
DOKONANIE REZERWACJI I WPŁATY ZADATKU OZNACZA PRZYJĘCIE PRZEZ PAŃSTWA POWYŻSZYCH WARUNKÓW.
Ż y c z ę P a ń s t w u m i ł e g o w y p o c z y n k u.