§ 1. Definicje:
Usługodawca – podmiot wykonujący zamówioną usługę przez Usługobiorcę,
Usługobiorca – podmiot, który pobiera usługę od Usługodawcy z koniecznością zapłaty zgodnie z cennikiem zamieszczonym w § 5,
Usługa – zakres czynności, w których skład zalicza się stylizację rzęs lub/i brwi.
§ 2. Rezerwacja Usługi jest równoznaczna z zawarciem umowy między Usługodawcą tj. Stacją Urody Kingą Zawadzką zarejestrowaną na ul. Goplańskiej 29 m 13 w Warszawie (02-954) a Usługobiorcą.
2.1. Usługobiorca po dokonaniu rezerwacji Usługi (tzw. zapisu na usługę) drogą smsową, mailową, telefoniczną, fb lub poprzez portale rezerwacyjne (stacja-urody.mbooking.pl lub kingazaw.wixsite.com/stacjaurodypl/book-online ) jest zobowiązany do wpłaty zadatku na konto:
Stacja Urody nr konta 71 1140 2004 0000 3502 7737 8779 , tytułem: * zadatek, imię i nazwisko, nr rezerwacji * . Wpłaty zadatku należy wykonać w ciągu 24h od momentu dokonania rezerwacji.
2.2. Brak wpłaty zadatku w ciągu 24h od moemntu rezerwacji usługi skutkuję automatycznym anulowaniem zarezerwowanej usługi.
2.3. Nie odwołanie zarezerwowanej usługi najpóźniej na 24h przed terminem wykonania usługi skutkuje utrata zadatku na korzyść Usługodawcy.
2.4. Wpłacony zadatek za zarezerwowaną usługę jest odliczany od całkowitego i ostatecznego kosztu usługi wykonanej w terminie, w którym została w/w usługa zarezerwowana.
§ 3. WYBÓR DATY REZERWACJI
3.1. W pierwszej kolejności proszę sprawdzić czy interesująca data i godzina są dostępne. Jeżeli tak, proszę o ich wybranie a następnie wypełnienie formularza rezerwacyjnego prawdziwymi danymi - ułatwi to kontakt z Państwem, w przeciwnym razie nie będę mogła potwierdzić lub anulowac wizyty i jest to jednoznaczne z nieprzyjęciem rezerwacji.
3.2. W przypadku niedostępności pasującego terminu - proszę o kontak telefoniczny, mailowy, sms - ze względu na ogrom obowiązków nie zawsze mogę uaktualnić system rezerwacyjny, z tego względu wiele terminów, które są zaznaczone jako niedostępne, w rzeczywistości mogą być dostępne.
§ 4. POTWIERDZENIE REZERWACJI
4.1. Rezerwacja dokonywana jest poprzez system rezerwacyjny stacja-urody.mbooking.pl lub kingazaw.wixsite.com/stacjaurodypl/book-online
4.2. W/w systemy wysyłają automatycznie do Klienta potwierdzenia dokonania rezerwacji w wybranym terminie. Jednak nie stanowią one potwierdzenia zarezerwowanej usługi, jedynie informację, że rezerwacja została wykonana przez Usługobiorcę.
4.3. TYLKO rezerwacje dodatkowo potwierdzone bezpośrednio przez Usługodawcę w formie smsowej lub telefonicznej z telefonu 791953873 lub mailowo z maila firmowego info@stacjaurody.pl są rezerwacjami aktualnymi. Jeżeli dodatkowe potwierdzenie z mojej strony nie nastąpi w ciągu 24h - oznacza to, że albo dane w formularzu zostały błędnie wpisane lub rezerwacja jest nieaktualne.
4.4. Dzień przed umówioną wizytą dodatkowo Usługodawca wysyła sms z numeru telefonu 791953873 potwierdzającego umówioną wizytę. Sms zawiera również prośbę o potwierdzenie zwrotne. W przypadku braku potwierdzenia zwrotnego od Klienta w ciągu 2h - wizyta jest anulowana, o czym również informuję dodatkowym smsem.
§ 5. Ceny obowiązująca na usługi wykonywane przez Usługodawcę na www.stacjaurody.pl
6.Dojazd jest wykonywany na terenie określonych dzielnic Warszawy: Ursynów, Wilanów, Mokotów oraz na terenie miejscowości: Piaseczno, Konstancin-Jeziorna, Powsin, Józefosław, Kierszek. Dojazd jest dodatkowo płatny 20zł.
§ 7. ZASADY PRZED ZABIEGIEM:
7.1. Na zarezerwowaną usługę Usługobiorca ma bezwględny obowiązek stawienia się BEZ makijażu - przyspieszy to zabieg i zwiększy wytrzymałość rzęs !!! Najlepiej aby rzęsy były wolne od tuszu i innych kosmetyków minimum 6h !!!
7.2. Usługobiorca stawiający się na w/w usługę z makijażem oka automatycznie jest pozbawiony obowiązującej gwarancji na w/w usługę.
7.3. Usługobiorca, który przyjdzie W MAKIJAŻU OKA, musi się liczyć, że nie otrzyma gwarancji na rzęsy oraz zostanie obciążony dodatkową OPŁATĄ DEMAKIJAŻU w wysokości 30zł.
7.4. Jeśli Usługobiorca ma zamiar się spóźnić powyżej 15 minut na zarezerwowaną usługę zostanie nieprzyjęty a jeśli mimo tego zechce aby usługa została wykonana to automatycznie jest pozbawiony gwarancji na w/w usługę.
7.5. Usługobiorca, który nie pojawi się na umówionej wizycie bez wcześniejszego poinformowania mnie, zostaje "wciągnięty" na tzw. "czarną listę" - oznacza to, iż nigdy więcej nie będzie mógł skorzystać z usług Usługodawcy. Dlatego grzecznie proszę o przemyślane działania.
§ 8. Gwarancja:
8.1. Usługi stylizacji rzęs są na gwarancji – jakiekolwiek wątpliwości lub nieprawidłowości proszę natychmiast zgłaszać – po upływie 3 dni reklamacji nie uwzględnię.
8.2. W przypadku REKALAMCJI:
- należy zgłosić nie później niż 3 dni po aplikacji rzęs,
- po zgłoszeniu ewentualnych zastrzeżeń do usługi, należy się umówić na "naprawę" (taka wizyta służy sprawdzeniu czy uszkodzenie nastąpiło z winy osoby wykonującej zabieg czy z powodu niezależnego od usługodawcy) i na umówione spotkanie przynieść rzęsy, które wypadły - bez tego reklamacja nie będzie mogła być rozpatrzona,
- jeżeli po "naprawie" sytuacja się powtórzy (pod warunkiem, że wcześniejsza reklamacja była przyczyną błędu przy wykonaniu usługi) i zostanie zgłoszona w ciągu 3 dni - zostaną zwrócone pieniądze za wykonaną usługę,
- nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za wykonaną usługę bez usługi "naprawy"
8.3. GWARANCJA NIE OBOWIĄZUJE W NASTĘPUJĄCYCH PRZYPADKACH:
- gwarancja nie dotyczy Klientek w ciąży, w czasie okresu, w czasie kuracji antybiotykowej, na tzw.”kacu oraz po chemioterapii - ze względu na zmiany hormonalne oraz zmiany w natłuszczeniu rzęs, Usługodawca nie może zagwarantować wytrzymałości rzęs,
- gwarancja nie dotyczy Klientek, które przyjdą na zabieg w pełnym makijażu oka oraz w wytuszowanych rzęsach - nie mogę zagwarantować dokładnego oczyszczenia rzęs, mimo najszczerszych chęci,
- gwarancja nie dotyczy Klientek, które w ciągu 2 dni po zabiegu wyjeżdżają na urlop - ze względu na zmianę miejsca pobytu, różnicę klimatu (wilgotność, temperatura), używanie kremów ochronnych, moczenie rzęs w wodzie chlorowanej (basen) oraz słonej - nie mogę zagwarantować trwałości "sztucznych" rzęs.. Dlatego jeżeli planujesz wyjazd, zapisz się na rzęs z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem,
- gwarancja nie dotyczy Klientek, które nie stosują się do zasad pielęgnacji rzęs,
- gwarancja nie dotyczy Klientek, które mimo przeciwwskazań do zabiegu decydują się na zabieg na własną odpowiedzialność.
§ 9. Płatność za usługę:
9.1. Płatności za usługę (stacjonarnie jak i z dojazdem) można dokonać w następującej formie:
- gotówką,
- kartą płatniczą,
- telefonem,
- przelewem (przed usługą lub po usłudze w obecności Usługobiorcy).