§1
Doba hotelowa trwa od godz. 14.00 do godz. 12.00 dnia następnego.
§2
Jeśli gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój – przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę. Życzenia przedłużenia pobytu powinno się zgłosić do godz. 1000 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Będzie ono spełnione w miarę istniejących możliwości. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął termin najmu pokoju.
§3
Osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do 22.00.
§4
Obiekt noclegowy ma obowiązek zapewnić a). Warunki pełnego wypoczynku gościa. b). Bezpiecznego pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu. c) Natychmiastową reakcję na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń oraz czystości i porządku w Pensjonacie.
§5
W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
§6
Odpowiedzialność obiektu noclegowego za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez gości jest ograniczona – określona przez art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Obiekt noclegowy ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie przedmiotów cennych, o dużej wartości naukowej/artystycznej, kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu lub zajmujących zbyt dużo miejsca.
§7
Na posesji znajdują się bezpłatne, niestrzeżone miejsca parkingowe. Zielony Dworek nie ponosi odpowiedzialności uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
§8
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.
§9
Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu bez wcześniejszego ustalenia z recepcją.
§10
W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia. Nie stosowanie się do zakazu skutkuje opłatą w wysokości 100zł.
§11
Zgubienie klucza od pokoju wiąże się z opłatą w wysokości 100zł.
§12
Gość ponosi odpowiedzialność materialną za brak, uszkodzenie lub zniszczenie przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
§13
Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która rażąco narusza regulamin wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu.