Potwierdzenie rezerwacji
Dla potwierdzenia rezerwacji wymagana jest wpłata zaliczki w wysokości 30% całego pobytu. W przypadku rezerwacji jednej doby w dni weekendowe wymagamy przedpłaty całej kwoty. W sytuacji gdy wpłacenie zaliczki nie jest możliwe rezerwację należy potwierdzić telefonicznie lub mailowo – zgodnie z informacją otrzymaną od recepcji. Recepcja ma prawo anulowania rezerwacji, jeśli nie zostaną spełnione wyżej wymienione warunki.
Anulowanie rezerwacji
Hostel nie pobiera żadnych opłat od Klienta w przypadku, gdy anulowanie zamówionej usługi nastąpi w terminie do 72 godzin od daty pierwszego dnia rozpoczęcia usługi. W przypadku anulowania rezerwacji w umówionym terminie Hostel zwraca należny Klientowi koszt, po uprzednim potrąceniu opłat manipulacyjnych, na wskazane konto Klienta (przelew bankowy) lub wskazaną kartę kredytową wykorzystaną w procesie rezerwacji usług. Hostel nie odpowiada za różnice wynikające z wahań notowań dziennych kursów walut. W sytuacji, gdy anulacja następuje w terminie krótszym niż 72 godziny hostel zatrzymuje wpłaconą zaliczkę. W przypadku gdy do potwierdzenia rezerwacji podano dane karty kredytowej Hostel zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztem pierwszej niewykorzystanej doby hotelowej jeśli Klient zrezygnuje z zamówionej usługi bez uprzedniego jej anulowania lub w przypadku, gdy Klient nie wykorzysta zamówionej usługi w terminie (no-show).
Skracanie rezerwacji
Informacje o skróceniu pobytu w naszym obiekcie należy zgłosić 24 godziny przed rozpoczęciem następnej doby hostelowej, w takim przypadku gościom przysługuje zwrot opłaty za niewykorzystaną dobę.
Reklamacje
Gościom przysługuje prawo złożenia pisemnej reklamacji w recepcji obiektu. Reklamacja będzie rozpatrywana w terminie 7 dni od daty złożenia reklamacji.