Rezerwacja w komputerze to nie wszystko. Zarówno Firma jak i Konsument mają możliwość pobrania aplikacji mobilnej mbooking, w której udostępniono wiele innowacyjnych funkcjonalności. Pobierz aplikację i korzystaj z rezerwacji online z dowolnego miejsca. Pobranie i korzystanie z aplikacji jest całkowicie darmowe.
Pierwszym krokiem jest rejestracja w sierwisie, pobranie aplikacji na urządzenie mobilne oraz wpisanie danych do logowania. Logujesz się za pomocą Twojego adresu e-mail oraz hasła, które podałeś przy rejestracji.
Po zalogowaniu aplikacja rozpozna czy jesteś Firmą czy Konsumentem i wyświetli Ci odpowiednie funkcjonalności.
Konsument
Aplikacja posiada analogiczne funkcjonalności do serwisu w wersji internetowej.
Firma
Aplikacja to centrum zarządzania wizytami Twoich klientów. Na bieżąco sprawdzisz informacje o zbliżających się rezerwacjach, dokonasz szybkiej rezerwacji za klienta, zmienisz ustawienia konta firmy w mbooking.
Odbiór rezerwacji od klienta nigdy nie była taki łatwy!
Przygotowalismy dla Ciebie bardzo ciekawe i innowacyjne funkcjonalności, dzięki którym pozytywnie zaskoczysz swoich klientów i zarazem zaoszczędziz mnóstwo czasu.
1. Near Field Communication (NFC) – możliwość szybkiego wyszukania i potwierdzenia rezerwacjipoprzez przyłożenie do siebie dwóch telefonów. Oczywiście zarówno Firma jak i Konsument musza posiadać urządzenie mobilne obsługujące technologię NFC.
2. TAG NFC - Konsument posiadający urządzenie mobilne z NFC sam potwierdza rezerwacje w Twoim punkcie usługowym. Jak? Wystarczy, że przykliesz naklejkę lub powieszisz bryloczek z TAG NFC w widocznym miejscu i po przyłożeniu do niego telefonu Konsuemnta, system automatycznie pokaże Ci na ekranie Twojego telefonu i komputera dane rezerwacji.
Wcześniej opczywiście należy kupić TAN NFC, który kosztuje zaledwie kilka złotych (ok. 10 zł) i odpowiednio go skonfigurujesz (instrukcja konfiguracji). W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.
3. Kody QR – możliwość szybkiego wyszukania i potwierdzenia rezerwacji poprzez zrobienie zdjęcia kodowi QR, który jest umieszczony na potwierdzeniu rezerwacji lub w aplikacji mobilnej Konsumenta.
4. Kolejkowanie – możliwość wywołania przez Firmę z kolejki Konsumenta, który otrzyma na swój telefon powiadomienie o jego wizycie. W powiadomieniu może być podana nazwa usługi oraz numer gabinetu. Bardzo przydatna funkcjonalność dla gabinetów lekarskich.