Dobra komunikacja jest podstawą sukcesu, my jesteśmy nastawieni na sukces, więc najważniejsze informacje o statusie rezerwacji i nadchodzących terminach przekazujemy różnymi kanałami, poprzez aplikację mobilną, wiadomości sms, email oraz funkcję Asystenta. Dokładamy wszelkich starań, aby relacje na linii Klient - Firma przebiegały bez żadnych zakłóceń.
Zadaniem naszej aplikacji mobilnej (gotowej do ściągnięcia na telefon z naszej strony) jest nie tylko powiadamianie i przypominanie (dla Klienta), ale również w swojej rozbudowanej ilości funkcjonalności może służyć do przeglądania listy rezerwacji, wysyłania różnych powiadomień do Klientów oraz przeglądania rozliczeń z serwisem. Nie mniej ważną funkcjonalnością naszej aplikacji jest możliwość potwierdzania rezerwacji przez NFC (Near Field Communication), co w znacznym stopniu przyspieszy
obsługę klientów w Twoim punkcie usługowym.
A funkcja Asystenta niewątpliwie usprawni proces doboru odpowiedniej oferty dla Ciebie. W momencie zakładania konta zdefiniuj branże, które są dla Ciebie interesujące.